تناسب اندام و داشتن اندامی زیبا برای بیشتر افراد بسیار مهم و قابل توجه بوده و است که به روش های مختلفی قابل اجرا می باشد.از متداول ترین و قطعی ترین روش ها میتوان به رژیم های سنگین غذایی و انجام حرکت های ورزشی اشاره کرد،اما گاهی اوقات افراد برای لاغری و تناسب اندام زمان زیادی ندارند و خواستار کاهش و تناسب اندام سریع هستند که خوششبختانه با پیشرفت علم پزشکی این خواسته دور از ذهن نیست.متخصصین علم پزشکی و جراحان زیبایی توانسته اند با روشی نوین  و بدون عمل های جراحی باز تناسب اندام قابل قبولی را برای افراد ایجاد کنند،از جمله ی این روش ها میتوان به روش کویتیشن اشاره کرد که در ادامه همه چیز را درباره ی آن توضیح می دهیم.

کوتیشن

کویتیشن:

کویتیشن در واقع لاغری بدون نیازبه جراحی ، بیهوشی و بستری شدن است ، در واقع این روند به گونه ای صورت میگیرد که امواج آزاد شده از دستگاه باعث می شود مولکول های آب میان بافتی تحت تاثیر امواج قرار گرفته و درحاشیه بافت های چربی حباب هایی ایجاد می شود،این حباب ها با ضربه زدن به بافت ها موجب شکستگی آنها شده و سبب آزاد شدن گلیسیرید شده و در ادامه موجب بیرون ریختن مایع درون سلولی می شود.سپس مایع درون سلولی وارد کبد شده و در آنجا تحت تاثیرعملیات شیمیایی قرار می گیرند.بعد از تغییرات لازم مواد حاصل شده برای از بین رفتن یا به صورت ادرار دفع می شوند یا توسط ماهیچه ها سوزانده می شود.

 

از ویژگی های کویتیشن میتوان به درمان راحت و بدون جراحی اشاره کرد که متقاضی به راحتی می تواند با مراجعه به یکی از کلینیک های زیبایی با به روزترین دستگاه ها کویتیشن را انجام دهد. کویتیشن بدون درد وعوارض بوده و برای از بین بردن چربی های بازو ، پهلو ، شکم ، بالا و داخل ران ها و همچنین پشت زانوها استفاده می شود.

باید توجه داشت برای بازدهی بیشتر و بهتر کویتیشن حتما رژیم غذایی کم کالری همراه با  نوشیدن 1.5 لیتر آب قبل و بعد از هر مرحله رعایت شود.می توان نوشیدن کافی آب را یکی از مهمترین عوامل بازدهی کویتیشن نام برد،زیرا مواد آزاد شده توسط کویتیشن از طریق ادرار دفع میشود.

 

باید توجه داشت کویتیشن برای زنان باردار ، دوران شیردهی ، بیمارهای پوستی ، بیماران کبدی و کلیوی ، افراد با فشار خون بالا ، افراد مبتلا به هر نوع سرطان ، افرادی که مصرف طولانی مدت آسپرین دارند و افراد زیر 20 سال ممنوع است.

درآخر می توان کویتیشن را یکی از نوین ترین و کارامد ترین روش ها برای داشتن سایز و اندامی متناسب معرفی کرد که فرد متقاضی می تواند به سادگی و راحتی و در مدت زمان کوتاه سایز ایدآل خود را بدست آورد.