همیشه موهای زائد برای افراد آزار دهنده بوده و معمولا افراد با شیوه های سنتی و منسوخ شده مانند اپیلاسیون و سایر روش ها با رشد آن ها مقابله می کردند و معمولا روش های قدیمی موقتی بوده و فرد مجددا شاهد رشد موهای زائد خود است.در اینجا قصد داریم یکی از روش های نوین و کارآمد مبارزه با موهای زائد بدن به نام لیزر الکساندرایت را بررسی کنیم.

لیزر الکساندرایت با تحت تاثیرقرار دادن موهای زائد توسط پرتوهای خود به راحتی آنها را از بین می برد.لازم به زکر است که پرتوهای لیزر الکساندرایت قابل استفاده برای هر توع پوست می باشد و یکی از متداول ترین زوش مبارزه با موهای زائد است،اکثر کلینیک های زیبایی برای رفع موهای زائد بدن از این روش استفاده می کنند،این روش موجب ایجاد نتیجه مطلوب در مدت زمان کوتاه می شود.

لیزر الکساندرایت قابل استفاده در نواحی مختلف بدن از جمله : زیر بقل ، پا ، قفسه سینه ، بیکینی ، خط ریش و پشت  می باشد.

لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت علاوه بر استفاده برای رفع موهای زائد بدن برای بر طرف کردن لکه های پوستی مانند ماه گرفتگی و یا کک مک کاربرد دارد.

پس از گذراندن طول درمان در حدود 70 درصد از موهای زائد از بین میرود ، تعداد جلسات تایین شده بسته به قطر موهای زائد دارد که معمولا برای موهایی که دارای قطر کم هستند 6 تا 8 جلسه و موهایی با قطر نسبتا زخیم 8 تا 12 جلسه توصیه می شود، پزشکان زیبایی قطعی ترین راه درمان پرمویی را لیزر الکساندرایت میدانند.

احتمالات عوارض جانبی:

به زور کل لیزر درمانی برای افرادی با رنگ دانه های پوستی تیره امکان تغییر رنگ پوست را دارد،اما این احتمال در روش درمان با لیزر الکساندرایت کمتر میشود و افرادی که دارای رنگ دانه پوستی تیره هستند بهترین نتایج را با استفاده از این روش بدست می اورند.

معمولا در لیزر درمانی ها ، پوست افراد دچار سوزش و درد میشود که با ژل های خنک کننده این امر کاهش پیدا میکند.

بعد از لیزر پوست دچار ورم و خارش می شود که بعد از چند روز بر طرف می شود.

افراد با بررسی و تحقیق و مراجعه به کلینیک های تخصصی زیبایی می توانند با اجرای درست لیزر الکساندرایت عوارض احتمالی بوجود امده بر روی پوست را کاهش دهند.