همان طور که گفته شد تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین و متداول ترین روش های جوانسازی پوست می باشد که این روزها به بهترین شکل ممکن در کلینیک های زیبایی قابل اجرا می باشد،حال می خواهیم بطور کامل جوانسازی به روش تزریق بوتاکس را بررسی کنیم.




 

 

 

تزریق بوتاکس

 

بوتاکس یکی از کم عارضه ترین روش های جوانسازی پوست می باشد که این روزها به دلیل اثرات ویژه بر روی پوست به یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست تبدیل شده است.همان طور که میدانیم تزریق بوتاکس موقتی است و معمولاً به دلیل اثرات ویژه اش فرد بعد از اولین تزریق به تکرار آن میپردازد.

معمولاً بین 5 الی 10 روز بعد از تزریق بوتاکس،جوان شدن پوست به مدت 10 سال کاملاً قابل رویت است،این تاثیر مثبت امتیاز ویژه ای است که تزریق بوتاکس نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست دارد.

 

 

*معمولاً تزریق بوتاکس برای افراد محدودیتی ندارد،اما بهتر است افرادی که سابقه ی مصرف آنتی بیوتیک را دارند پزشک متخصص را در جریان این امر قرار دهند و تنها افرادی که سابقه ی حساسیت دارند نمیتوانند تزریق بوتاکس انجام دهند.

 

 

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

 

اگرچه تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه به طول می انجامد اما برای دریافت نتایجی بهتر لازم است مراقبت های بعد از تزریق را جدی گرفت.

به افرادی که تزریق بوتاکس انجام میدهند در 24 ساعت اولیه توصیه میشود که از برخورد آب داغ به هر نحوی  با محل انجام بوتاکس جداً خودداری نمایند چرا که آب داغ موجب تغییر شکل بوتاکس شده و نتایج بدی را به همراه داردو یا افراد بعد از تزریق باید جداً از ماساژ محل بوتاکس خودداری کنند.

افراد باید توجه کنند که در ساعات اولیه تزریق بوتاکس فعایت های سنگین نداشته باشند و حتماً از مصرف الکل خودداری کنند.

درصورت بروز هر گونه عوامل جانبی پزشک متخصص را در جریان بگذارید لازم به ذکر است مراقبت های بعد از تزریق بوتاکسمربوط به 24 ساعت اولیه می باشد.